Wojewódzki Sztab Wojskowy we Wrocławiu


czcionka mniejsza czcionka normalna czcionka większa
Informacje Ogólne
1. Do służby kandydackiej (szkolnictwo wojskowe) może być powołana osoba, która :
  • posiada obywatelstwo polskie,
  • niekarana sądownie,
  • posiada zdolność fizyczną i psychiczną do zawodowej służby wojskowej,
  • wiek co najmniej 18 lat,
  • posiada wykształcenie wymagane do przyjęcia do uczelni wojskowej, szkoły podoficerskiej lub ośrodka szkolenia.

2. Nabór do uczelni będzie prowadzony:
  • na studia wojskowe – dla absolwentów szkół ponadgimnazjalnych posiadających świadectwo dojrzałości;
  • na szkolenie oficerskie:
  • dla absolwentów szkół wyższych posiadających tytuł zawodowy magistra lub równorzędny dla grup osobowych określonych w Decyzji Ministra Obrony Narodowej,
  • dla podoficerów zawodowych posiadających tytuł zawodowy magistra lub równorzędny, posiadający doświadczenie oraz kwalifikacje w specjalności przydatnej w określonym korpusie osobowym;
  • na Uniwersytet Medyczny w Łodzi – dla studentów uczelni medycznych i absolwentów posiadających świadectwo dojrzałości, którzy ubiegać się będą o przyjęcie na UM w Łodzi w ramach limitu miejsc Ministra Obrony Narodowej.

3. Wykaz dokumentów (załączniki do wniosku o powołanie do służby kandydackiej)
  • życiorys,
  • odpis skrócony aktu urodzenia,
  • dyplom ukończenia studiów magisterskich (równorzędnych) lub odpowiednie świadectwo,
  • kopia dowodu osobistego,
  • potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej,
  • 1 zdjęcie,
  • informacja o osobie z Krajowego Rejestru Karnego,
  • inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności.

Więcej informacji można uzyskać pod numerami telefonów:

  • WKU w Bolesławcu - 261-646-813, 261-646-849
  • WKU w Głogowie - 261-678-182
  • WKU w Kłodzku - 261-647-430
  • WKU we Wrocławiu - 261-656-142, 261-656-151, 261-656-153, 261-656-150
    
pdf

Kontakt

Wojewódzki Sztab Wojskowy we Wrocławiu
Obornicka 130
50-984 Wrocław
tel. 261656000
fax. 261656025
wszwwroc001@ron.mil.pl

    
Jednostki Podporządkowane